RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: T-MAC_62 Ben screen capture yükleyene kadar high score 0 landı :@ cidden üzüldüm şimdi :)
*EmPeRoR* Beyler benim skora ii bakarsaniz 23 bin deil 33 bin 40 bine yükseldi baska yerdeydim ss alamadim simdi 50 bin yapacam bekleyin
*EmPeRoR* Eger inanmiyorsaniz 33 ve 40 bunu da yeni yaptim ama arkasi gelecek :hihi: Yaptiginiz en yüksek skordan da yüksek :hihi:
WatCheR 245 binlerdeyim 1-2 saate kadar kırılması zor bir rekor geliyor bekleyin Soccercenter adını en başa yazacam bir aksilik olmazsa
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR 245 binlerdeyim 1-2 saate kadar kırılması zor bir rekor geliyor bekleyin Soccercenter adını en başa yazacam bir aksilik olmazsa 245 binmi :eek: :eek: :eek:
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR 245 binlerdeyim 1-2 saate kadar kırılması zor bir rekor geliyor bekleyin Soccercenter adını en başa yazacam bir aksilik olmazsa Sen de mi buldun hileyi?:D
WatCheR Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* Sen de mi buldun hileyi?:D Valla hile midir nedir bilmiyorum ama öldüğüm halde boyuna puanım artıyor :D
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR Valla hile midir nedir bilmiyorum ama öldüğüm halde boyuna puanım artıyor :D Efet ben de onu kasdetmistim:D:D:D:D