cracks Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu HELAL OLSUN EMPEROR adam taktik bulmuş.helal edecek bişe yok ibrahim :D
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: cracks adam taktik bulmuş.helal edecek bişe yok ibrahim :D bizim bulamadığımızı o bulmuş hakkını yememek lazım hamit ;)
PaoLo_RosSi bende de 25 bine kadar yükseldi daha yükseliyodu salak gibi devam a bastım 30 bini geçerdim
SuperBamm arkadaşlar yeni scn rekorunu açıklıyorum. 24171 ehueheuhe galiba emperor 23 bin yapmıştı... :D :D :D
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM arkadaşlar yeni scn rekorunu açıklıyorum. 24171 ehueheuhe galiba emperor 23 bin yapmıştı... :D :D :D bravo tebrikler
PaoLo_RosSi normal hilesiz en fazla 15 küsürbin yaptım bu da başka bi versiyonuhttp://www.k2xlgames.com/games/Avalanche2/driverFinalAvalanche2.php