4.sezonun ortasında Man Utd'ye 48.5 milyon sterline Ronaldinho'yu almıştım.Fm ve Cm oynadığım süre boyunca ödediğim en fazla para buydu. Ama o sene Barca'da oynadığı için Ş.Liginde de oynatamadım, sonra sakatlık geçirdi, o sene ziyan oldu..Önümüzdeki sezona bakıcaz artık :p