Dunk :D ben milanla oynuyodum bir tatktik var bilirsiniz ama hile değil :) tüm sözleşmesi biten işe yarar adamları alıyom belli bir fiyata hepsini satıyom 4 sene içinde 200-250 adam çok kısa süreler içinde ayrıldı takımımdan :D ama her sene manyak adamlar almmam rağmen ekonomim süperdi fernando torres 80 milyon,ronaldinho 150 milyon( 24 ay taksitle :) )
juzam valla sacımı supurge ettim alexe yaranamadım ama chelseaye 100 milyon dolara kitledim yaw adamlar dan haber gelmiş dedim heralde olsa olsa 30 milyon felan veriolardır dedim bi baktım nakit 100 kagıt verdiler hemen kabul ettim tabi gittim onun yerine 18 milyon dolara klubunde mutsuz olan aimarı aldım valenciadan sov yaptı adam aleste chelsea reserveste gol kralı oldu puhahahahah ah chelsea sen olmasan naparız biz
dream_team ronaldinho için 80 milyon dolar peşin + 40 milyon dolarda 24 ay taksitle anlaşmıştım barçayla ama ronaldinho 9 ay sakatlanmıştı dolayısıyla almadım
TheFahrix Totti'nin maaşını karşılayabilmek için kulübe para lazımdı. Ben de Manchini'yi 14 Milyon £ karşılığında feda ettim. Manchini Hakkında; Brezilyalı. 23 Milyon £ değerinde. Genç. Avrupa'da yılın 2. oyuncusu. Serie A'da en çok asist yapan oyuncu.
makifyigit sürekli ispanya liginde oynarım. Aimar harika. ama en büyük teklifim 120 milyon $ peşin+6 ayda 30 milyon ronaldinho için verdim.aldımda. joaquin için ronaldo+50 milyon verdim. sanırım en büyük zararı burada ettim.
CrimE Şu ana kadar en fazla para harcadığım oyuncu Helder Postiga. 12 Milyon Sterlin.Berbatowu da free aldım 16 mn sterline sattım
SaSa_Ilic22 wolfsburg'la yeni oyunumda d'alessandro 'yu 50 milyon dolara sattım.en pahalı aldığım oyuncu anelka 15 milyon dolar.
bysanal arkadaşlar bence hiçbir oyuncu için birşeyler feda etmeye değmez çünkü oyun takım halinde oynanır .....
XinDAPuB yıl gecen yıl buffona 70 milyon sterlın verdım ve aldım kral benim :D ama soonra oyun bozuldu
ata_kara ben en fazla anelka ya 19 milyon sterlin werdim o da deydi zaten yanınada berbatovu beleşe aldım
ysf1903 ronaldo yu 79 milyon $ robinho yu 50 milyon$ we buffon u 70 milyon $ a aldım sonuc malum samp. liginde nağmalup şampion :mesale: :drapeau: :mesale:
23_Beckham Ben de yeniden başladım ve transfer işini biraz kaptım.R.Madrid'deyim.Takıma ryan giggs ve ze roberto'yu getirdim.Forma satışları patladı resmen. :)
23_Beckham İyi paraya almışın,ben ronaldinho'ya 150 trilyon+raul+r.bravo'yu veriyorum ama alamıyorum.Neden oluyo???
Slastre Orjinal Mesajı Yazan: 23_Beckham İyi paraya almışın,ben ronaldinho'ya 150 trilyon+raul+r.bravo'yu veriyorum ama alamıyorum.Neden oluyo??? sende biraz fazla vermişsin.