Last_Blow **Ulan söylemiyim söylemiyim diyorum az sonra ağzımı açıcam..Birde bnm ismimi kullanmış şerefsiz..**
takunya Arkadaşlar, cevap ve tepki vererek o sefil yaratığı daha da gaza getiriyorsunuz. Bırakın o yaşamak için amacı olmayan adamı, takılsın işte, 1 dakika içinde bütün mesajları zaten siliniyor :)
masterran Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz arkadaşlar bu foruma girmeyinde yanında yatın :D bi daha girmicem gerçekten ya :P :)
ŞANLI_ Allahh bu siteyi çocuğuna çoluğuna bağışlasın!! şaka bi yana harbidn çocuklarımız olrsa onlara gösterebilcez mi bu siteyi ya !! BAK OĞLUM BU BABANIN ÇOCUKLUK ARKADAŞI FLN :D :D
Zaradene Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean allah bu siteyi hackerlardan korusun :D Allah hackerları bu siteden korusun :)
Dabulu forum harika id ancak dün akşam ve bugün 2 kişi yüzünden moralim bozuldu ama hayla scn harika....
red_devils01 bence haklılar eğer biraz once konu açan arkadası diosan..mod lar onla konusmayıp konuyu siliyolar..şimdi ben bu msjı yazdıım için benide banlarlar
typhlosion hocam necroyla konustuk biz :) takmiyorum repi artik ama o usaklar karsima ciksinde yuz yuze goruselim
red_devils01 abi sen konustunda bu sorun genel olarak var..her sikayet konusu sılınıyo sikayet bıldıren uye siliniyo..sence bu cozummu.