Last_Blow Valla ben bu forumu çoook seviyorum harika ortam yine kuruldu espri zamanı espri, ciddiyet zamanı ciddiyet, konuşacak yakın bir arkadaş zamanı arkadaş, abilerim arkadaşlarım...Bu forumun değerini bilelim arkadaşlar forumu karalamaya çalışmayalım ileri ileriiiiii daha ileriiiii...Bu ortamı bize hazırlayan Elik/Necromancer/WaTCHeR ve diğer modlara çoook teşekkür ediyorum..Ve ortamı kullanmasını bilen bizler(tabi küçük bazı kişiler dışında ama çoğumuz varız) bu siteyi mükemmel hale getiriyoruz..Belki konu gereksiz gelebilir ama içimden yazmak geldi..Ve bana neredeyse her konuda yardım eden canım abim MAKAAY'a çok teşekkür ederim.. Saygılar..
Dabulu Eevet bu forumu bize sunan arkadaşlara bende tşk. ederim. makaay a ayrıca tşk ediyorum ( :D anladı :D)
ŞANLI_ **Bence gereksiz konu değil rkadaşım çok haklı, doğru, güsel bi yazı bu! Yazdıklarına kesinlikle katılıyorum! Zaten nete bi tek bu yüzden giriyom.**
mirдňdд aynen takıldığım tek forum sitenin kapalı olduğu dönemde sanki de hayatımda bir boşluk vardı diyebilirim
Dabulu evet site kapalıyken benim hayatımda bir boşluk vardı yani nasıl anlatayım scn çok farklı bşy ya
Dabulu aslında bu forumun farklı olması aktif üyenin çok olması örnek konulardan biri :D : http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=527145&posted=1#post527145
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: RaiNSpoT bi ara scn uzun kapanmisti pcnin karsinda patliyodum s1k1nt1dan:D:D aynen internete bile girmiyordum diyebilirim
amateur Forum güzel, mükemmel, harika ötesi; ama sitenin ana sayfasından memnun değilim. Hiç güncellenmiyor :(
123456 anasını sikeyim ananızı siktiğimin evladlaro orospuçocukları piçi dölleri bu yazımı okuyanında anasını sikeyim adminlerinden anasını sikeyim ulan göt evladı böyle salakça oyunlarla nereye kadar siktiğiminin çocukları sizi. admin annene sokayım hemi
amateur Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow İşte şerefsizin teki.. Kim? Yoksa 123456 mı? Buraya da mı mesaj attı??? :mad: