âİ£T10 Ben şahsen bu yalancılığı yapan kişinin cezalandırılmasını tavsiye ederim...Hak ettiği cezayı almalı!!!!Karşısında kimler var...Bizi enayi yerine koymaya çalıştı...Ama bu konuda yeni olduğu anlaşılıyo...Olayları bilen biri böle bi hata yapmaz!!!!
CIM_BOM_BOM_1989 kayseri Bide biri Erciyes formasi ayarlasa muhtesem olur!!! :D âİ£T10 Ayarlayamaz şu an yapan yoq galiba...Başka bi site yayınlasın emin ol burda görürüsün...;) « Önceki Sayfa