Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter
formaları çook önceden görmüştüm ama yorum yapmadım. Bu tür adamları ban lemek lazım ki forum kirliliği oluşturmasınlar. Bizim de zamanımızı alıyorlar.
Bende sana katiliyorum kardes.zaten formalar kötü, bide dandik forumlari bize reklam yapiyor.
Bizim(SCN) kitmaker'leri zaten mükemmel.
Bu formalar,
Orjinal Mesajı Yazan: NightWolf15




Orjinal Mesajı Yazan: Gkan









ve daha bi sürü scn kitmaker arkadaslarin
bu formaladan bin kat daha güzel
Orjinal Mesajı Yazan: bbaarriiss
kayseri

gencler

ankaragücü


sebat
