ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: masterran hele bennimm, hele benimm..... sıfır ;) hiç şaşırmadım :D :D :cokkomik: :biggrin2: :icon_lol: :scn_onay:
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- Biz konu ve mesaj siliyoruz diye fazla sevenimiz yok. :) :D :D gerci benimde bi konumu kapatmistin, ama neyse...... :drooling:
masterran Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo hiç şaşırmadım :D :D :cokkomik: :biggrin2: :icon_lol: :scn_onay: doğaldır....forumun %90 ı gibi yağ alıp sürtüşmeyi* seven bi karakterim yoktur şahsen.... *=Antep Deyimi