HotSauce18 walla krep, zaten yumurtalı her yemek pilav makarna çorba bide hazır hamur işleri var çok ii ay kurabiyesi yaparım....
ufuk_abay sucuklu yumurta,menemen,kurufasulye,makarna,tost,çorba(hazır),puding,kek,kurabiye (un ve çikolatalı yaparım) böle yani diğerlerini de çok iyi yapamıyom yapamadıklarım ise : yaprak sarma,pilav,dolma, vb :D
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: blueeda her yemeği yaparım ama tuzu falan pek tutmaz genelde:) ama cracks pilavını hiç beğenmiodu :p
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Hellboy ama cracks pilavını hiç beğenmiodu :p beenememek diil nefret ediom :D
showman Orjinal Mesajı Yazan: TЯeX 13 yaşındayım en iyi yaptığım yemekler +sucuklu - suckusuz yumirta +taze fasulye +imam bayıldı +patates kızartması +köfte +sosis +makarna +pilav +GÜVEÇ!!!! Hey yavrum benim. Coşmuşsun resmen yaa... :) Gelirim bir gün Çanakkale'ye doyurursun beni. Ne de olsa memeleketim. (Bu memleket muhabbetine özel mesajdan devam edelim.) Benim yaptığım yemekler: Makarna, pataes kızartması, bür sürü çeşit yumurta... Eğer tarifini bulursam çoğu yemeği yaparım. Bir keresinde kardeşim ile annem bir yere bir kaç günlüğüne gezmeye gitmişlerdi. Ben ve babam evde kalmıştık. Tarif kitabından bakıp kek yapmıştım. Babamla evde kaldığımızda genellikle o yemekleri yapar ben bulaşıkları yıkarım. Çok harika bulaşık yıkarım. :D