bikere sakıp sabancının karısına soruolar yemek yapmayı bilirmisiniz.(bu olay gerçek.CİNE5 te izledim)kadında dediki ewet çok iyi bilirim yemek yapmaytı.sora adam sordu.en güzel hangi yyemei yaparsınız.kadında "makarna" diyince ben yerlerdeyim muahahahah :D
ben yumurtayı güzel yaparım.sora ekmek arası.sora ne kadar yemek sayılmasasda pudişng :D çorba.(hazır) okadar.ablşam aaz sora gelir saydırır :D imam bayıdı bile yapıo :D(aha imam dedim.barış ablamı kescek :D)