abi buraya sızmaz ama FM için
1)gözlerim gayet saglıklıydı şimdi ise uzagı goremez oldum
2)elektrik parası bayaaa bi artı
3)günümün yarısı gitti
4)ailemi daha az görüyorum cünkü yemek yerken bile fm oynuyorum
BUNLARI FEDA ETTİM peki DEĞDİMİ?????
HERKES NE DERSE DESİN EWEEEEEEEEEEET BE FM yi SEWİYORUM
Sewdim seni birkere
Başkasını sewemem
Deli diyorlar bana
Desinler değişemem