Evet arkadaşlar, Fm için feda ettikleriniz nelerdir? Edecekleriniz değil, ettiklerinizi yazarsanız iyi olur. Konuyu ben açtığıma göre ilk cevabı ben yazayım bari
1- Günümün yarısı
2- Günümün öbür yarısı :D (Çeşit olsun maksat)
3- Eski Kız Arkadaşım (Eski diyorum çünkü yenisi baya sabırlı)
4- Yapılması 1. dereceden kesin olan işlerim (Okul zamanında malum, tatilde ise görevlerim)
5-PC'min harddiskinin büyük bir bölümü
6- Gözlerim (Fm'yi oynamaya başladım başlayalı gözlük kullanmaya başladım)
Aslında hepsi helal olsun FM'ye. Diyorum ki her gece yatarken ne buluyorum ki şu oyunda yarından itibaren bırakıyorum. Ertesi sabah ayaklarım beni dinlemiyor. Alışkanlıktan dolayı bilgisayarı açar açmaz turkksportal türkçe fm 2005 ibaresini tıklıyorum :D