WatCheR Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye daha önce de 10 dk falan ileriydi sanırım yanlış mı hatırlıyorum :) O zaman da çarklardan birinin arasına karınca girmişti.
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR O zaman da çarklardan birinin arasına karınca girmişti. devlet büyüklerimize benzemeye başladın watcher :D :D :scnmiks:
Spocket Arkadaşlar paniğe gerek yok, **takunya** araya girdi, kendisi aslen japondur... Saat düzelicek...
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: Spocket Arkadaşlar paniğe gerek yok, takunya araya girdi, kendisi aslen japondur... Saat düzelicek... saolasın bu akşam beni güldürdüğün için :D süper espirilerin var..