Ferdinad'a da fazla güvenme derim adamı iki sezon 40-45 maç arası oynattım 3. sezonun sonlarında ne yaparsam yapayım 90'nın üzerine ancak iki hafta oynamazsa çıkabiliyor. Onu bu sezon 30 maçta bıraktıracam ve O'Shea ve Brown ikilisini oynatacam mecburen.