ultraslan756 BEYLER STAMFORD BRİDGE STADINI ALİ SAMİ YEN VERSİONUNDA YAPTIM.FOTOĞRAFLARINI NASIL UPLOAD EDEBİLİRİM
ç@rşı_kartalı resimleri www.imageshack.us 'a upload et, sonrada orda cikan Hotlink for forums (1)'da ki linki kopyala ve buraya yapistir.
Sheva24 optionsta museumü seç sonra stadlar var oraya gir ali sami yen ekrana gelince print screen yap.sonra painte gir serbest şekil seçimini seç sağ tıkla yapıştır de.sonra da kaydet
Oguz Kagan F12 nin yanındaki print screen tuşu var ordan yapacaksın sonra paint e gelecen Ctrl+V dicen olacak sora da Jpeg olarak veya Png olarak kaydedecen veya bmp bırakacan ve o siteye yükleyecen....Ok
NORTON Valla Arkadaslar Daha Print Screen`in nasil yapilacagini bilmeyen birisi nasil olurda Stad Editler akil var mantik var bence sen yapmadin bu stadi...
NORTON Evet Stadi nerden Download yapabiliriz bari Linkini söyle nerde buldun resimleri.... :D :D :D :D :D :scnbebek: :scnbebek: :scnbebek: :D :D :D :D :D :D
RaiNSpoT gine is bana düstü:Dbuyur detayli anlattim http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=42727
10UR Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan756 herşey tamam siteye nasıl yüklenecek hocam fikir güzel mekan güzel ama yemezler.