saol oydemir seni geçecem sana inat :D seni geçmek o kadarda zor diil :D Kolay
fb li değilim ama yinede güzel eline sağlık
Güzel olmuş. Tebrikler
link inmiyor
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: