benim ekran kartı bu resmi zor kaldırıyo yaww. acaba oyunu nası kaldırır. :D .. bide pc ye cıkartmazlarsa çıkarmasınlar.. bizim korsancılar yapar.. onlar yapamazsa bilgisayardan iyi anlayan oyun delisinin biri mutlaka yapar bunun pc versiyonunu..
tabi doğruysa bu gta4 haberi..