Henüz fazlasıyla dedikodu bazında olan habere göre GTA 4'ün PlayStation 3 versiyonundan ilk ekran görüntüsü basına sızdı. Ama bizim için önemli olan şey bu ilk ekran görüntüsünün dışında söylenen yeni bilgiler. Biliyorsunuz, Vice City'den tam 6 katı büyüklüğünde olan San Andreas'ı görünce hepimiz afallamıştık. Sıkı durun, GTA 4'ün San Andreas'ın tam 6 katı büyüklüğünde olacağı söyleniyor! Ki bu da 36 tane Vice City yapıyor. Hayal etmesi gerçekten güç.
Bunun dışında oyunun hem PS3'e, hem de Xbox360'a çıkması bekleniyor. Asıl önemli olan şeyse şu ana kadar çıkan GTA'larda hep modlarla tamamlanmaya çalışılan çoklu oyuncu olayının bu sefer bizzat oyunla beraber gelecek olması. Bunların dışında şehirde tam 350 adet aracın olacağı ve tıpkı Mafia'daki gibi bunların benzin deposu olacağı belirtiliyor. Ancak şunu da unutmamak gerekir ki bunların hepsi söylenti, resmi olarak doğrulanmış bilgiler değil. Şayet bunlar gerçekse...
Hayal edemiyorum!
Trgamer.com dan alıntıdır
http://www.totalgaming.co.uk/games/story.php?id=569
-----------------------------------------------------
sanırım sadece konsola cıkarmayı düsünüyorlar.san andreas ı oynamadım henüz ama vice city nin 36 katı genis bir alanı hayal edemiyorum dogrusu