Zeus6 Orjinal Mesajı Yazan: Teukros samsung d500.bluetooth,mp3 çalar,takılabilir hoparlör,1.3megapixel,frikik oyunu :D,memory kartsız 96 mb hafıza. 96 sabit memory o telefonda yükseltilmior memory kartı yok ztn ole olmasa alacagım symbian olmayan tek telefondur fyatı biraz düsünce alıcam bitane nükemmel tasarım bana s55 siyah inciyi hatırlatı o
Lumos K750i kullanıyorum.çok şık bi telefon bide abimden kaldı :D EDİT:Abim telefonu geri isteyince verdim.Babam yeni telefon alınca bana 6500s kaldı.gayet güzel bir telefon.daha ne istiyim bu yaşta :D