ben siemens c35 nedeni zamanında alırken en iyi telefondu :D ama baya bi yaşlandı artık..
yerine mpx200 alıcam yakında nedeni: fiyat/performans oranı iyi kamera ve bluetooth yok ama ihtiyacım da yok bunlara (3.1 MP digital var zaten).
windows mobile2002 işletim sistemi var ama türkçe menü ve türkçe T9 destaği yok(ama 2003 yüklenebilir türkçeleştirme yapılabilir türkçe T9 yüklenebilir.) stereo mp3 playerı var kulaklığını bulmak zor ama 5YTL ye bi jack alarak sony kulaklığımı takar keyfime bakarım. 1GBa kadar SD kart desteği var bol bol mp3 program yükleyebileceğim.
Pil ömrü biraz kısa ama işletim sistemli tüm telefonlar böyle. İçinde internet explorer, outlook, word, MSN programalrı dahili olarak var.. En çok alma isteğim dahili orjinal MSN olması. Gerçek websitelerini açabilmem. E postalarıma daha kolay ulaşabilmem. pop3 ile tüm gmaillerim outlooka gelecek.
Tek eksiği kamera ve BTdir yani telefonun...
fiyatı da cabası 300YTL