sunu altini cizerek gene soylemek istiyorum bu formalari ben yapmadim birkac meksikan ve italyan sitelerden forumlardan tanidigim ve msn den gorustugum, konustugum arkadaslarim temelini yapti bende degistirmeler yaptim, onlara benim kendi ulkemin forumlari felan var dedim burasi gibi oralarda izin verirseniz arayan arkadaslara yayinlamak istiyorum dedim ve bunda bir sakinca gormediler cunku ben yeni kitlerle ugrasan biri olarak onlara yardim felan ettim bu formalarda sponsor, yaka, logolarda ufakta olsa.
onlarin buraya gelip formalarini yayinlayacak halleri yok yabanci olduklari icin buyuzden sorun etmiyorlar ve hemde benimde formalarda bir katkim oldugundan.
baktim bu forumda biraz forma fakirligi var niyetim biraz bunu artirmak herkes kendi yaptigini yayinlasin veya biryerde buldugunu paylassin degilmi??
umarim anlatabildim
tsk