Eğer arkadaşın ilk çalışması ise, ilk olduğunun altını çizerek, güzel bir başlangıç diyebiliriz.
Ayrıca bu forum tartışmalarına da değinmeden geçemeyeceğim. Bu platform insanlara hizmet etmek için var. Herkes bir şeyler yapıyor ve yaptıklarını diğerleri ile paylaşıyor. Bunu beğenen de olacak ve tabii ki beğenmeyen de. Bırakalım insanlar içlerinden ne geliyorsa öyle yazsınlar. Her insandan kibar olmasını ve medeni bir eleştiri anlayışına sahip olmasını bekleyemeyiz, beklememeliyiz.
Sonuç olarak; bu arkadaşımızın, eğer ki bu yola başını koymuş ise, yapıcı olmaktan çok yıkıcı olan bu tarz eleştirilere değer vereceğini düşünmüyorum ve x-large'a çalışmalarında başarılar diliyorum.