Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway
oha cok manyak :D da gs ye nasıl aldın adrianoyu ? hemde 2005 sözleşmesi bitmiste olamaz daha ilk yarı bile bitmemis sanırım sen bunu editördenmi aldın ????
mcm editörden oyuncuları alıncaya kadar finans yaptım sonra eski haline getirdim
niye yaptın hilesiz oynasana diyosanız bu wdl de oyuncu almak gerekiyo oyuncu almak için para gerekiyo para içinde mcm editör