Orjinal Mesajı Yazan: yasingiray
arkadaşlar önce dkz stüdyo kullanarak e_sound afs yi açın sonra import folder deyin ordan türkçe spiker dosyaları klasörünü seçin ve importlayıncaya kadar bekleyin sonra save as deyip kaydedin ve oyunu kurduğunuz yerdeki dat klasörüne yapıştırın. kolay gelsin.
Bu arada ispanyol spikere gerek yok. bunca zahmete katlanmayın