Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye
al işte kaç zamandır aynı ortamdayız ne zaman çatacaksın diye beklemiyor da değildim..
hayır sebebi osmanlı'nın yanlış ve saçma politikaları ve 1. dünya savaşında yaşananlardır. Türk kimliğini bıraktırıp neredeyse Arap kültürü içine dahil edilmeye çalışılmamızdır. Yavuz'un Türkmenleri kesmesidir ne bileyim gider öyle Osmanlı'yı da sevmiyosun o zaman o senin tarihin nası sevmezsin hayt huyt gibi bir mesaj bekliyorum şimdi
osmanlıyı sevme huyt huyt,onu demiyorum.
bende avrupalıları sevmiyorum.
arapların kültürüne dahil edilmeye çalışılmışsın geçmişinde,bu yüzdende araplara çok sinirlisin,tamam.