ya türkiyeyi sölememe gerek yok zaten sevdiklerim arasıdan...o belli
sevdiklerim:amerika(bilmiorum çok seviorum kerataları)
ingiltere(onlarıda seviom)
ispanya(ligleri çok çekişmeli.sevdiğim futbolcular orda onlarıda seviom)
kore(çoook şirinler)
almanya(minik Türkiye)
bide tüm afrika ülkeleri(acaaaaaip sempatikler.yolda bi afrikalı ile karşılassam hemen sohpede daları valla.:D)
sevmediklerim:israil(şerefsiz itler)
sırbistan(eurovisionda Türkiyeden hıncımı alarak döncem diyen şarkıcıdan dolayı)
ermeni(sölememe gerek varmı)