icetin kimse kullanmasın diye o kadar emeğini ellerinle mahvediyosun.. O yazının ne işi var orda ????????
MC_Crazy91 evet bende davut gibi bunu bilmiyorum :( Bu arada soccercenter.net yazısı çekilemez mi ya :(
MC_Crazy91 bu formaları farklı kaydet yapıp masaüstüne koydum. oyuna nasıl aktarcam. lütfennn yardım edin :(
sinanbilir Abi Cimbomu yeni Beyaz Formasini da bulabilirmisiniz veya yapabilirmisiniz cok güzel olur valla.ayrica bu formalarda sahane
MC_Crazy91 millet sizde kit raptor yok mu ya. bi zahmet upload etseniz, hala eski formalarla maç yapıyorum göre göre bıktım artık :P