Burak Galatasaray Parçalı Forması Bu sezon 100. Yıl formasının yanında bir de klasik parçalı forma tasarlandı:
Burak Evet aynısı. Bence de siyah olması iyi olmamış Avea'nın. Beyaz da olmaz. Çünkü diğer taraf sarı. Ama bu siyahın dışına beyaz çizgi konulabilirdi.
Kimi Adam yimemiş,içmemiş günüde yaptı formaları walla Helal olsun sana kardeşim,,,,Harika olmuş... :) :)
kochisarli1905 Buda çok süper olmusta burak kardes su soccercenter yazisini çeksen, oyunda çok gicik duruyor çünkü
FIRTINA77 Sana zahmet bide bu formaları champions league oyununa göre düzenlersen çok minnettar kalırız.Çünkü formalar süpeeeeeeeeeeeeeer olmuş,eline sağlık.
Burak Ya kusura bakma. Sonradan onu düzeltmiştim ama buraya koymamıştım. :) Şimdiki versiyonunda bazı yerlerini düzelttim.
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Burak Ya kusura bakma. Sonradan onu düzeltmiştim ama buraya koymamıştım. :) Şimdiki versiyonunda bazı yerlerini düzelttim. Kollardaki ve şorttaki çubukların yanlış olduğunu ve eksikelr olduğunu düşünüyorum
Muratx selam forma acayip almus ama soccercenter yazisi formayi maf ettmis sana bi zahmet iki formadan'da kaldira bilirmisin eger tabiki mümkünse saygilar
erkan52 CİMBOM SEN BİZİM HER ŞEYİMİSSİN SENDEN AYRILAMAYIZ EN BÜYÜK ULTRA ASLAN EN BÜYÜK CİMBOM BAŞKA BÜYÜK YOK :@ :-)