Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
Beyler ya benimki ?
Seninki çok megolomanca bir imza bence.
Orjinal Mesajı Yazan: tolgajk
pardon abiler 1. sayfadaki yazıyı en sona koyuyoz ama buna çok güldüm ee bu gencin sitede imzası olmadıına göre gerçek imzası sanmışşş
Kopma noktasına gelecektim ama Burak473 cevabı verdi. Gerçek olsaydı o olay tam bir alta etmelik komedi çıkardı ortaya :D:D:D