Bir ara bir kullanıcının imzası çok hoşuma gitmişti. Sanırım TheFahrix'indi ya da o kullanıcı TheFahrix ile aynı avatarı kullanıyordu. Bilmiyorum tam. Ama söz aşağı yukarı şöyleydi:
Yapmadığınız şeyler için pişman olmak, yaptığınız şeyler için pişman olmaktan daha kötüdür. Zamanında yaptığınız şeylerin telafisi vardır, ama zamanında yapmadığınız şeylerin telafisi yoktur.
Bu söz gibi birşeydi. Tamamını hatırlamıyorum. Çok güzel ve doğru bir söz bence. Arkadaşlarıma da hep söylerim bu sözü.