-- OHAAAA bilgisayarların küçüğü çıkıcakmışşşş!
-- Nası yani??
-- Abi ben de duydum bööle kucaana koyup bişiler yazcakmışın, böyle ufacıkmış
-- Yok caaanııımmm cebine koycakmışın
-- Arkadaşım neden dalga geçiyosun? Aç HP'nin sitesini bak
-- Harbi haa! Neden uyduralım ki böle bişi
-- Dikkat çekmek için olabilir mesela??
-- Watcher sen de mi??
-- Ulan bi kere de ben giriyim şu tartışmalara hep kapat hep kapat özendim lan... Şööle ağız tadıyla bi tartışıyım
-- Böyle mod olmaz olsun!
-- Nedenmiş?? Alla alla herkes senle aynı görüşte mi olmak zorunda
-- Değil ama modlar böyle yapmamalı bence
-- Tamam len tamam kapatıyom. İstediğiniz olsun