Maksat geyikse buda 1980'li yıllardan bir esinti... :)
**YENİ KONU VAR :D**
**Caponlar yapmışlar abi, bakmadan geçmeyin...**
-BOMBAAAA...! Duyduk duymadık demeyin beyler.. Caponlar Conami diye bi oyun şirketi kurmuşlar. Adamlar bi futbol oyunu yapmışlar, fifa 80'e 5 basar diyolar. Yakında Türkiye'ye gelecekmiş oyun.
-Kim diyo abi onu, atma şimdi. Yok öyle bişey, olsa ben bilirim.
-Ne atcam bee. Capon arkadaşım var Tutsiki adında, o söyledi.
-Ulan edepli konuşsana. :D Zuahahahah. Demek caponca'da biliyon sen.
-(Admin): Konuyu saptırmayalım. Zincirlerim valla.
-Abi konu kapanmasın, haber doğruymuş. Bugün phic dos commodore 64 mecmuasında gördüm. Ya taraftar falanda var oyunda nası yapmış adamlar anlamadım.
-Yapma yaaa. Vay anasına beee.
-Ben yapmadım caponlar yaptı abi.
-Yapar onlar abi, bende geçenlerde mecmuadan okudum, adamlar döt kadar don yapmışlar.
-(Admin):Konu iyice sapıttı ama haa. Lan topu topu 3 tane adamız şu forumda. Bi konuyu da kapatmayalım yaa. Ooooohhhhhoooooo, iyi vallaaa...
-Kızma Seyfi abi. Bak ben ne düşündüm bu arada, abi şimdi böyle buraya klavyedeki karakterlerle değişik ifadeler yapalım ha. Ne dersiniz. Bakın ben bi tane gülücük buldum onu yapayım : ) nasıl ama? Hadi sizde yapın.
-(Admin):Locked oğlum. Forumuda lockladım lan. Aha da belediyeye gidiyom serverın gapısına da da mühür vurduracam.
**LOCKED**