Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana
zaten biçok kişi tatilde
bu işi şimdilik askıya alalım
Abi tatilde yapmıcazda ne zaman yapcz?Herkesin okulu var zaten...Ama olmucak gibi forumun basket bölümünde adam yok fazla.1 haftadır adam cekmeye calısıyorm foruma 5 kişiyi üye yaptm ama aktif olan yok kampanya falan mı başlatsak Scn icin?