Orjinal Mesajı Yazan: Black God
Ya böle şeyler kolay değil ama şöle olur forumda anlaşırsınız takımlar belli olur gideriz bi gün bi yere oynarız
ama forum da takım kurup maç yapılmaz ki kimin nasıl oynuyor bilmiyoruz ki ancak toplanıp ondan sonra eşleşme yaparız ama ben trabzondayım :,( ist gelme ihtimalim de var bu yaz 1 veya 2 hafta içinde gelirsem belki.........