aydinaydin abi diyorum bu boş formayı actın sora amblemleri ve sponsorları nasıl yapıcaz diyorum çizicekmiyiz ya da kopyola yapıştırmı yapcaz
kadirabi Gerçekten harika olmuş.Forma Pack v.1 bende de var ama onları nasıl renklendireceğim hakkında bir fikrim yok.Yardım ederseniz size minnettar kalacağım
bbaarriiss formalar bolumune konu acip oraya atcam bi kac tane daa http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=526309#post526309
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: NightWolf15 Lotto forma yaparken adidas template kullanacak halim yoktu heralde dimi... ayrıca denizli forması le coq sportif template blackgod ın forma pack in içindeki olan Ellerine saglik kardeşim Ayrıca bi DENİZLİ'li olarak tebrik ederim yapriğin DS dormasi için çalişmalarinda başarilar dilerim kolay gelsin :scnbebek:
Black God Orjinal Mesajı Yazan: NightWolf15 Logolar dışında genel olarak güzel ama 1. formada yeşil yerlerden bandın üstünde olan kare kısım şortun arası yani şortun 2 paçasının ortası orayı yok edersen biraz komik olur
NightWolf15 saol yaws ben orayı yaka zannediodum diorum sortta bi gariplik var oyunda ama walla cok saol orenecez artık:D
Black God Orjinal Mesajı Yazan: NightWolf15 saol yaws ben orayı yaka zannediodum diorum sortta bi gariplik var oyunda ama walla cok saol orenecez artık:D Önemli değil yardımcı olabildiysem ne mutlu bana