NightWolf15 Forma yapmaya basladım bende ve bunlar ilk forma denemelerim yorum yaparken bunu goz onunde bulundurursak cok sevinirim
SonKatip Aynen devam. Bence başarılı çalışmalar. Eleştiri yapmayacağım. Çünkü eleştirilecek kadar bariz ve büyük hatalar göremiyorum. Bu yüzden tebrik ederim seni. Gördüğüm kadarıyla stadyumdan formaya kadar her olaya el attın ve gayet iyi örnekler de sergiliyorsun. Umarım sıkılmadan devam eder ve güzel işlerin altına imza atarsın. Destekçinim. Kolay gelsin.
NightWolf15 Saol teşekkur ederim daha oğrenecek cok şeyimiz var Bu arada eklemek isteyenler için suanda bmp formatında olduu için sağ tık resmi farklı kaydet yapabilirler. Tabi beğenilirse:)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: NightWolf15 Forma yapmaya basladım bende ve bunlar ilk forma denemelerim yorum yaparken bunu goz onunde bulundurursak cok sevinirim evet zamanla iyi olacak fena değil ama resimler çok ufak bak photobucketten link verirken url deki link i kopyala ve forumda yeni topic e tıkladığında yukarda görüntü ekle buton u var ( simgesi resim olan ) alt sırada sondan 3. olan ona tıkla ve linki yapıştır o zaman büyük çıkar
spor_go Benim en çok dikkatimi çeken arkadaş hep aynı templateleri kullanıyor formayı yaparken onlara dikkat etsen iyi olur.
NightWolf15 Lotto forma yaparken adidas template kullanacak halim yoktu heralde dimi... ayrıca denizli forması le coq sportif template blackgod ın forma pack in içindeki olan
Black God Orjinal Mesajı Yazan: NightWolf15 Lotto forma yaparken adidas template kullanacak halim yoktu heralde dimi... ayrıca denizli forması le coq sportif template blackgod ın forma pack in içindeki olan Onlar acemi zamanımdaki templatelerdi şimdi çok mükemmellerini çizdim yakında yayınliycam :)
Spocket Gayet güzel formalar başlangıç için... Lâkin 2. Lotto Konya formasındaki Ezeiza Adidas Template garip durmuş...
aydinaydin ya biz formaları o senin yayınladıgın templatelr içinden çıkan sponsorları forma içine mi yapıştırcaz ya da ona bakarak cızicez