Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: blueeda ilk defa işe gircem:) ama aşşkıımm gelcek zaten benim en güzel tatilim olucak:) gözünaydın :)
masterran ben de bakırköydeyim valla , evimde bilgisayarımın başından sizin gittiğiniz her yere gidicem, hatta gitmediklerinize de, san andreas'a, azeroth'a lordearon'a....
SuperBamm antakya'nın mütevazı deniz beldelerinden arsuzdayız. Deniz çarşaf, içinde kızlar, yanımda kızlar, plajda kızlar, havuzda kızlar, heryerde kızlar.
masterran Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM antakya'nın mütevazı deniz beldelerinden arsuzdayız. Deniz çarşaf, içinde kızlar, yanımda kızlar, plajda kızlar, havuzda kızlar, heryerde kızlar. abazalığın doruklarındayım diyosun yani :)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo ben ayvalıktayım orası çok güsl manita dolu ;) tek sorun denizini soguk olması :) bizxim susurlukta mola vermeyi ve bi tost ayran içmeyi unutma :);)
Kokane Ben almanya yaz tatilinin son gününde türkiyeye gidiyorum 4 bucuk haftaligina. Önce Mersine akrabalara sonra ver elini Limonlu, Kiz kalesi... Allaaaaaaaaah... Iple cekiyorum.
hizliolu malesef tatil yapamıcam çünkü çalışıyom niye böyle oluyo dinlenmek bizim hakkımız ama çalışıyoruz :(