CrossOver bu hafta sonu gülbahçe(güzelbahçe deil hani karaburundan önce)de ki yazlığa gidecez.herkesi beklerim:D
YeshiL **Kahrolası Cafemde Yaw. Ne Bu Yaw Allahım Benim Çektiğim Benimde Adam Akıllı Tatil Yapmaya Hakkım Yokmu Yaw ĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞAaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAA**
Black God madem konuyu ben açtım bende söyleyeyim , ben antalyada geçiriyorum 1 ine doğru giderim temmuzun tabi
cracks Orjinal Mesajı Yazan: -BJK- Ben suan Danimarkadan mesaj atiyorum..yane tatilimi Danimarkada gecirecem.. ohh varmı daha iyisi kuzey kızlaından bulursan banada at 1-2 tane :D