HellscreaM Orjinal Mesajı Yazan: emre_acar1989 bende p4 1.8 64mb geforce 2mx400 256ddr var...çalışırmı alimmi oyunu ? yok alma parana yazık olur..
emre_acar1989 prince of persia da gf3 or better yazıyodu ama 800*600 rahat oynuyodum yaw...nyse artık emin olmadan almamak lazım..
Witch-King ne olur ne olmaz bence al emre kardeşim bende senin gibi düşünüyodum umudumu yitirmedim :) aldım mthiş oynatıyo sistemimin düşük olmasına rağmen...
amateur P4 2.0 512 DDR Ram 128 GeForce FX 5200 Görüntü kalitesini düşürerek takılmadan oynayabilir miyim?
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu harbi ya enteresan 32 mb ge force 2 ile oynaman ... harbi oynuyorum bende sasirdim olunca screen cektim buraya koyacam ama cok buyuk kucultunce koyarim assonra
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN harbi oynuyorum bende sasirdim olunca screen cektim buraya koyacam ama cok buyuk kucultunce koyarim assonra sende bal var heralde ;) :)
ufuk_abay bende amd athlon 2600+ 1.92 ghz ,512 mb ram, 80 gb harddisk, dvd+cdrw combo ,ge force fx5200 128 mb ekran kartı var takılmadan oynuyo bayaza hızlı oynuyo hatta
RubenMartin bende p4 3000, 256+128 ram, radeon 9600xt. 1024*768 de oynayabiliyorum fakat trafikte hafif kasılıyor.. Bende 800*600 de anti alising 3 te çok rahat oynuyorum. Benim sürücü eski. Yenilesem 1024 te de rahat oynarım ama bu sefer yeni sürücüde PES4 kasıyor..