:( arkadaşlar merhaba.ben delirmek üzereyim.birçok arkadaş 64 mb mx 440 ile oyunu oynuyormuş.ama ben 128 mb fx 5200 ile çok takılarak işkence çekiyorum!sistem:p4 1,7 512 mb ram 128 mb fx 5200 ekran kartı.bu sistemle oynanmaz mı yani bu oyun?:(((oyun trafiğin olmadığı bölümlerde seri fakat iki araba geldiğinde takılıyor ve öyle böyle değil!!!oyundan soğudum beah!!!visual effects falan var hepsini düşürdüm ve kapattım fakat hala olmadı!!:(((ekran kartının sürücüsü ile mi alakalıdır yoksa??ne diyorsunuz??cevaplarınızı bekliyorum!!!!!!