örneğin bu bölümde bi sorunmu var?
afs explorer dan "file" a giriyoruz,sonra" import afs file" diyoruz.
daha sonra oyunumuzun olduğu yeri buluyoruz(genellikle "C ,nin içinde program files tan konami oluyor)
daha daha sonra konaminin içinde "pro evolution soccer 4" ün de içinde " dat" var ,içine girip
"s_sound"isimli dosyayı işaretleyip "aç"diyoruz.
benim dat dosyamın içinde 0_sound ve e_sound dosyaları var. ama burda s_sound isimli dosyayı aç deniyor. bu dosyayı kendimizmi yaratıcaz?