âİ£T10 Bende davids'le attım....Akıllara zarar....Tamda çatala komazmı....İsterseniz save dosyası olarak buraya koyim bakın....
Fingon Abi bu cok kolay diger ayağını hic kullanamayan bir adam al mesela ben bu golü maradona ile cok attım hala replayimde var o adam ile ters tarafına doğru git mesela solaksa sağa doğru git ve şut cek o zaman vuruyor.Cok kolay mutlaka yaparsınız.