Önemli alan hangi takımı aldığınız. Eğer güçlü bir takım alıyorsanız zaten büyük ihtimalle ligi şampiyon kupalardada üst turlara kadar çıkıyorsunuz. Bu yüzden fazla bir zevki çıkmıyor. Ama kuvvetsiz bir takımı alıp üst sıralara çıkarmayı denemek ligin zevkini arttırıyor. Düşünsenize örneğin İngiltere konfederance liginden bir takımı alıp premier lige çıkartmayı ve şampiyonluk kovalamayı... Biraz zorda olsa imkansız değil bence...ben şuan 2. ligteyim.(3 sezonda) 2.ligteki ilk sezonum biraz köü geçsede azimliyim.