Orjinal Mesajı Yazan: pepe
İngiltere en alt liginden bir takım almıştım. Southport onu ingiltere 2.ligine çıkardım. orada küme düşme mücadelesi verip 1 puan farkla kümede kaldım. Bu tip alt ligler hem oldukça zor hem de zevkli oluyor.
bencede England Conferance North/South veya konferans liginden almak zevkli ve zor oluyo. O takımı şampiyonlar ligi şampiyonu yaptığınızı düşünün(biraz uçtum ama olmayacak bişey deil):)
Eğer büyük takım olmak istiyosanız England Premier Division veya İspanya zevkli olabilir.