aydinaydin inter ve juve ______________________________________________________________________ KORAY KORAY KORAY 3-4 HERKESİ YENDİK
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: serromacher real tabiki ronaldo owen raul üçlüsü bitiriyor bide defansı ii olsa ahhhhhhh ahhhhhhhhhh owen la ronaldo züperr yawss beckham bile orta alanda çok ii işler yapıyo zidane nin vurduğu 5 şutun 3 gol biri direk birini ise kaleci tutuyoo raul çok ii sol ayağı kullanıo roberto carlos çok koşuyo casillas ortalama kaleci samuel defansın vasatı helguera defansın en ii si salgado takımın en kötüsü Morientes ise yaptığın taktiğe göre çok ii işleer yapabilecek güçte FALN ! REAL DERIM BASKA BISI DEMEM YWSSSS
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: jamindahood BARCELONA Her Zaman !! YAPMAA çok kötü bi takım o be ronadinho bile ne zaman ne yapacağını bilmioo bi saviola var !
noleaFB Orjinal Mesajı Yazan: ZephyR Milli takımlar düzeyinde v1.0 için FRANSA yamalılarda için BREZİLYA Kulüp düzeyinde v1.0 için INTER ve ARSENAL yamalılarda,bilemeyeceğim... +Arsenal ve Fransa çünkü He is ''Thierry HENRY''...
skywalker valla milanla abimi yani inter i hep darmadağın ettiğim için benim takımım milan.real in savunması kötü.ülke olarak brezilya tabi. bu arada pes 4 te çalım atmayı bilen var mı?
serhat_akın 9 Orjinal Mesajı Yazan: skywalker valla milanla abimi yani inter i hep darmadağın ettiğim için benim takımım milan.real in savunması kötü.ülke olarak brezilya tabi. bu arada pes 4 te çalım atmayı bilen var mı? Tabi hemen çalımları yazıyom Şut+pas vurur gibi yapıp topu sağa/sola çekme L1 ve R1 de çalım atıyo yön tuşlarıyla sağa sola giderekte atabilirsin benim bildiklerim bunlar
serhat_akın 9 Skywalker, pes 3 forumda çalım konusunu açarsan ayrıntılı olarak çalım konusuna bakabilirsin:)
ASLAN Milli de brezilya klüpde ise bacelona ve inter bence barcelona çok iyi geçen bir maçta 2 tane frikik golü de atınca tam çaprazdan daha bi güzel oluyor :)
cracks her takımın bi +sı var.mesela en hızlı koşan takım:inter en iyi defans:milan en iyi ortasaha:barca en iyi hucum:bence arsenal.2. de real en genç:ajax. konuyla fazla ilgisi varmı ama bilmiomda bunlara göre deerlendirdiin zaman ???
merges bence ülke olarak Hollanda>Arjantin=Brezilya=İngiltere. takım olarak: inter,milan(çok defansif o yüzden fazla sevmem),liverpool,chelsea,arsenal,real madrid, ve de puyol-ronaldinho yüzünden barça :)
serba inter ve fransa üstüne takım tanımam...bu takımlarla önüme gelene 5-6 yıldızda bile 4-5 atıyorumm...