ysf1903 arkadaşlar belirli bi süredir hepimiz pes oynuyoruz sizce en ii takım hangisi NOT:CLASSIC TAKIMLAR DAHİLDİR
x_men21 Orjinal Mesajı Yazan: gsomer72 ülke olarak brezilya,klüp olarak inter ya da real madrid aynen katılmaktan başka birşey yapamam inter,real vede brezilya ama bizde bu takınları almak yasak olduğu için ben narsenali alıyorum vede çok başarılıyım önünegeleni deviririm vallah
ridvan155 bence ülke olarak brezilya,italya ve fransa klüp olarak ise real madrid, milan ve inter ama bazı patchler yükleyince yani takımların transferleri falan güncelleşince daha iyi takımlarda çıkıyor.
R2.ZephyR Milli takımlar düzeyinde v1.0 için FRANSA yamalılarda için BREZİLYA Kulüp düzeyinde v1.0 için INTER ve ARSENAL yamalılarda,bilemeyeceğim...
Sheva24 bence inter süper takım top Adrianoya geldiğinde uzaktan vur gol olma olasılığı diğer futbolculara göre çok yüksek adam çok sert ve isabetli vuruyor
ŞANLI_ ülke olarak SPAIN,ENGLAND,BRAZIL(CLASSIC DAHI) klüp bazında ise; Real,Inter,Man Utd,Liverpool,Milan ama benim bi tek takımım var oda real !
x-large En iyi takım; süreklilik bakımından Real Madrid, defansif bakımdan Milan, topla çok buluşma bakımından İnter, ülke bazında ise Brezilya....