kelaj sana sanal bir han çekiyorum han lafını tersine çevirerek oku benim ekran kartım nvidia geforce mx mx 400 ken az kasarak oynuyodum şimdi 256 mb lık ati raedon aldım daha beter oldu şimdi hiç oynanmıyor ve ram'im 128 mb
kelaj arkadaşlar sistemim 128 mb ram,256mb ati raedon a9250 ve oyun manyak kasıyo ya oynayamıyom 256 mb ram alsam düzelir mi? yardım edin msn adresim bariskayatekin@hotmail.com yardım etmek isteyenler benle çetleşsin
kelaj bak arkadaşım oyun çıktıktan 3-4 gün sonra hemen aldım oyunu 7.5 milyona aldım aldığım gta sanandreas korsan winrar'lı ve sana yemin ederimki 5 cd onların aldıkları gerçek orjinal cd'dir de ondan 7-8 cd diyolardır
kelaj helal len elazığ'lı oyun gerçektende 5 cd 6,7,8 cd diyenlere sanal bir han çekiyorum han lafını tersten okuyun anlarsınız
kelaj bilgisayarın baya hızlı galiba ben oyun yüklerken başka işle uğraşsam varya bilgisayar accayip kasıyor
kelaj bu ekran kartıyla oynaya bildiğine göre ram'in 128 den yüksek galiba geforce mx 400 64 mb varken bende 640 480 de low'da biraz kasarak oynuyodum
kelaj arkadaşlar bu oyunda bi adam gebertince boş bi araziye gömebiliyomuşun bu nasıl oluyo bilen varmı?
kelaj gta san andreas öküz gibi kasıyor 128mb ram'im var 256 alsam bi işe yararmı? nolur cevap verin daaa lütfeeeeen!!!%/%&(&/)
DesPeRaDo_OsNa Orjinal Mesajı Yazan: muzzy..! FULL DOWNLOAD İÇİN http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=512935#post512935ziyaret edin (torrent ile) kardeş sen forum ana sayfasını weriyon bize yaa:D
DesPeRaDo_OsNa Orjinal Mesajı Yazan: Pimp My Pes Evet sen Ram'e doğru gazla :) --------------------------------------1 -Silahlarda Hitman seviyesine gelince elinize 2 silah alabilirsiniz veya arabadan dışarı sarkıp "drive-by" yapabilirsiniz.Örnek : -------------------------------------------------------2 -Sexapality artırmak için yeni,pahalı kıyafetler alın..3- Respect artırırsanız diğer gangstalar size bulaşmaz.. (Ballas dışında)4-Oyunun haritası gerçekten çok büyük. Arabayla dolaşmaya kalsanız en az 1 saat..5- Oyunu ayrıca keşfetmek isteyenler "ROCKETMAN" komutunu oyun sırasındayken yazıp keşfe çıkabilirler :)6- Cycling geliştirmek için sık sık "Bunny Hop" yapın7- Stamina için , Gym'de koşu bandına veya bisiklete binin. --------- DEVAMI GELECEK.. ŞiMDiLiK BU KADAR . ;) drive-by işini nasıl yapcas ya ben hiç yapamadımmmm:(
sdtdbrl MERHABALAR BENİM GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS OYUNU BİLGİSAYARDAN BİLGİSAYARA KOPYALAYARAK YÜKLEDİM.ONDANN SONRA OYUNA GİRDİM OYUNA BAŞLA ÇIKTI.OYUNA BAŞLA SEKMESİNE TIKLADIM.YENİ OYUN ÇIKTI.OANADA TIKLADIM.OYUNA GİRMEDEN ÖNCE BİR YÜKLEME YAPIYOR.TAM YÜKLEME YAPILIYOR OYTUNDAN ATIP HATA RAPORU GÖNDER VEYA GÖNDERME ÇIKIYOR.BANA ÇOK ACİL YARDIM LÜTFEN.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.
sdtdbrl MERHABALAR BENİM GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS OYUNU BİLGİSAYARDAN BİLGİSAYARA KOPYALAYARAK YÜKLEDİM.ONDANN SONRA OYUNA GİRDİM OYUNA BAŞLA ÇIKTI.OYUNA BAŞLA SEKMESİNE TIKLADIM.YENİ OYUN ÇIKTI.OANADA TIKLADIM.OYUNA GİRMEDEN ÖNCE BİR YÜKLEME YAPIYOR.TAM YÜKLEME YAPILIYOR OYTUNDAN ATIP HATA RAPORU GÖNDER VEYA GÖNDERME ÇIKIYOR.BANA ÇOK ACİL YARDIM LÜTFEN.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.
sdtdbrl SLM ARKADAŞLAR.GTA VE HER TÜRLÜ OYUN AYRICA BİLGİSAYAR SORUNLARI İÇİN MSN ADRESİMİ VERİYORUM.İSTEYEN EKLEYEBİLİR.sdtdbrl@hotmail.com.
ermiss arkadaşlar 1. sorunum kendi seçtikelrim die rodyo vartya denilen gibi user files tracka attım müzikleri ama o radoya gelince çalmıo başka birileri konuşuo neden yaaa birde oyun ağır bana gelio pcme ayarlarını ne tyapıyımkiş biraz daha hızlansıbn arkadaşlar yeni aldımda
ugurcangs Ben rusça version olarak yükledin oyunu oyun içinde tr paket yüklesem bile rusça karakterler var acaba biri normal oyunundan bana ugur_can_gs_@hotmail.com dan oyunun dizinindeki models klasöründeki fonts.txd , data klasöründeki fonts dosyasını atcak varsa adresimi eklesin...
kuruyükgemisi arkadaşlar bende bazı adamlar bozuk çıkıyo yani parçalı içleri boş çıkıyo bunun bi ayarı varmı