hemde nasıl kasıyo bi bilsen varya bak dinle gta SA'yı yeni aldığımda biraz kasıyodu bikaç ay sonra hiç oynanmıyodu sistemim 128 mb ram, 256 mb ati raedon a9250
beyler 256 mb ram alcam oyunun kasması biraz düzelirmi yardım edin bak nolur msn ardesim bariskayatekin@hotmail.com nolur yardım edin