Mete_kaan33 cevap;
1) Manyak mısın sen? Benim imzamın aynısını kullanıyorsun.
2) Avatara ses çıkartmıycam şimdilik ama imzayı kaldır.
3) Kendi yazdığı yazıyı alıntı yapan ilk forum üyesi olarak tarihe geçecen (Hemde hiç cevap yazılmadan)
4) Hileler bir daha yazılınca kendini deaktif etmez. Öle saçmalık mı olur. Ben 250.000$ şifresini yazdım. Evi aldım tekrar paraya ihtiycaım oldu yine yazdım. Tutupta benden 250.000$ mı alacak. Hatta borçlu duruma bile düşeriz o zaman ana makineye :D
5) Bir benim yazdığım cevaba bak bir de seninkine hepsini tek cevap altında toplayamadın mı? Bu şekilde yazınca forum kirliliği oluşur.
6) Şimdi ben sana yazdığım bu cevapları tek tek ayrı şekilde bir cevap halinde yazsaydım güzel durur muydu?